UP! Robię rozpoznanie ile osób byłoby chętnych na spota. Pytanie poważne więc oczekuję poważnych deklaracji. Stwierdziliśmy z Bimkiem że użytkowników forum OCP z Kielc jest ponad 4ry strony i nikt nic nie pisze. Jest to ostatnia próba zorganizowania spota. Czekam na odzew czy ktos by się pisał , ew. propozycje miejsca i terminu.
dwa błędy w vagu - octavia 1.8t 2002
Zwiń
X
-
dwa błędy w vagu - octavia 1.8t 2002
Chciałbym pomóc koledze, ma octe 1.8t 2002r, zeskanowałem mu vagiem i wywaliło dwa błędy ( kontrolka sie nie pali na desce mimo tych błedow):
1.adr.01 - engine
17705 - pressure drop between Turbo and Throttle Valve, check D.V.
2.adr.08 - climatronic
01274 - air flow flap positioning monitor (V71)
proszę o sugestie i pomoc
p.s. a co oznacza lampa "epc" na desce? w tdi tego nie mam i sie zastanawiam
-
-
Ad 1
Tak jak napisał rkb nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony zawór DV.
Ja u siebie mam ten komunikat raz częsciej raz żadziej.
Zawory DV wymieniałem już dwa. Pierwszy faktycznie był uszkodzony. Drugi i teraz trzeci wyglądają na sprawne.
Ponieważ auto śmiga jak należy i pompuje turbo zadane ciśnienie to wydaje mi się, że szczelność jest. Nie słychać też jakiś świstów spod maski.
Ktoś kiedyś mi powiedział, że często lekko odłamują się króćce od intercoolera, ale ten jest tak zamaskowany, że ich nie widać a i mi się nie chcieło teg sprawdzać.
Przejedź się z kolegą z podłączonym VAGie i zmonitoruj blok 115. Pozycja 3 to żądane ciśnienie po turbinie, pozycja 4 to aktualne ciśnienie po turbinie. Jeżeli na powiedzmy 4 biegu przy prędkości 50km/h depniesz do oporu w gaz powinieneś mieć na 3 pozycji przy seryjnym silniku około 1600 (czyli 1000 ciśnienie atmosferyczne i 600 doładowania) Sprawdź, czy pozycja 4 pokazuje podobną wartość.
EPC ani kontrolka silnika się przy tym błędzie niezapala (przynajmniej umnie)
Komentarz
-
Komentarz